(bkz: döl)
arkadaşlar dikkatli olalım bu konuda lütfen. daha fazla döl israfı olmasın ortalıkta.
Sık geçen başlıklar
ramblin man 6
ekşi profili7 senedir trabzondayım. ilk uzungöl'ü görmem 2010 yılındaydı. en son 1 hafta önce tekrar gittim. ve durum gerçekten vahim. yukarda bir arkadaş yazmış yapıların çoğunun kaçak olduğunu. durum gerçekten böyle malesef. gölün etrafı önce tamamen taş duvar ile kaplandı. daha sonra da otel ve pansiyonlar yapılmaya başlandı. neden oranın halkı ses çıkarmıyor biliyor musunuz? çünkü gelen arapları kulak arkalarına kadar sikiyorlar da ondan. yani alan memnun satan memnun.
25 senelik hayatımda 2000 defa 31 çekmemişimdir amk.
atma ziya din kardeşiyiz.
atma ziya din kardeşiyiz.
bu adama laf edeni sikerim net.
sanki takımın her yeri süper de bu adam sıçıyor amına kodumun salak herifleri.
sanki takımın her yeri süper de bu adam sıçıyor amına kodumun salak herifleri.