Sık geçen başlıklar

ramblin man 6

ekşi profili
7 senedir trabzondayım. ilk uzungöl'ü görmem 2010 yılındaydı. en son 1 hafta önce tekrar gittim. ve durum gerçekten vahim. yukarda bir arkadaş yazmış yapıların çoğunun kaçak olduğunu. durum gerçekten böyle malesef. gölün etrafı önce tamamen taş duvar ile kaplandı. daha sonra da otel ve pansiyonlar yapılmaya başlandı. neden oranın halkı ses çıkarmıyor biliyor musunuz? çünkü gelen arapları kulak arkalarına kadar sikiyorlar da ondan. yani alan memnun satan memnun.