annem son 1 yıldır tanıdığı sevgilime bayıldı! alzaymır hastası babamın son zamanlarında kimseyi hatırlayamaması ama onu ismiyle hatırlayıp "oğlum bak bu çocuk çok iyi kalpli, tertemiz. onu asla üzme" demesi üzerine tüm aile bireyleri onu çok seviyor.
anneme, "2 yıldır hayatımda olan o sevimli, iyi kalpli, asla üzmemem için tembihler ettiğin çocuk benim sevgilim" desem kalp krizi geçirir mi?
geçirir.
mnskym :/
Sık geçen başlıklar
tavsani tekmele 8
ekşi profilirecep tayyip erdoğan'dan özür dilemesidir. adam o küfürde erdoğan'ın adının geçmesi ayıptı diyor.
artık babam benim eşcinsel olduğumu biliyor, sanırım yani.
bu şekilde öğrenmeni istemezdim. hayattayken sorularına cevap verebilmeyi çok isterdim.
sonsuz huzura erdiğin o saatlerde bunu çok da takmadığını düşündüm açıkcası.
dayanılmaz ağrıların da bitti, son günlerinde rüyasını görüp ağladığın annene de kavuştun, 50 yıllık eşinin, kızının yıkılmadığını da gördün, oğlunun niye evlenmek istemediğini de öğrendin. senden huzurlusu, mutlusu yok artık :)
bu şekilde öğrenmeni istemezdim. hayattayken sorularına cevap verebilmeyi çok isterdim.
sonsuz huzura erdiğin o saatlerde bunu çok da takmadığını düşündüm açıkcası.
dayanılmaz ağrıların da bitti, son günlerinde rüyasını görüp ağladığın annene de kavuştun, 50 yıllık eşinin, kızının yıkılmadığını da gördün, oğlunun niye evlenmek istemediğini de öğrendin. senden huzurlusu, mutlusu yok artık :)
bu lafı eden, "hastalıktır" ile başlayıp, son olarak "evet tercihtir." ile (edit 4) bitirmiş.
ne tatlı, dakikalar içerisinde ikna olmuş, konuyu kapatmıştır.
*tercih de değildir aslında evet ama işte bu arkadaşa tercih de yeterli şimdilik.
ne tatlı, dakikalar içerisinde ikna olmuş, konuyu kapatmıştır.
*tercih de değildir aslında evet ama işte bu arkadaşa tercih de yeterli şimdilik.
ben sevgilimin elini "lan acaba belamı sikerler mi?" kaygısı olmadan ilk defa üniversitede okurken eskişehir'de tuttum. akşamdı, sonrasında porsuk nehri kenarındaki banklarda bacağıma kafasını koyup dinlenmiştik. tek kelime eden olmamıştı. sadece genç bir çift yanımızdan geçerken kızın "olsun onlar da insan" dediğini duymuştum o kadar. sevgilinin elini tutmak ne keyifliymiş o gün anlamıştım.
geçenlerde sevgilimle evimizinin olduğu apartmana girdik. bi baktım elimi tutuyor. merdivenler boyunca elimi bırakmadı. "olsun biz de burada yaparız" dedi:) merdivenlere geldiğimizde sürekli elimi tutuyor sıkı sıkı. apartmanda biri görmesin diye de temkinli ama. bi kapı ses duyunca bırakıveriyor.
o çocuk merdivene razı. bak, türkiye'de nelere razı ettiniz eşcinselleri. el ele tutuşmanın bile nasıl bir şey olduğunu bilmeden yaşlanıyorlar. siz "normaller" kadar sevme, sevişme, insan yerine konulma hakları vardı oysa onların. zaten eskiden de yobazdı ülke. ama şimdi ne eskşiehir kaldı merhametle bakacak ne de ülke.
gidilmeli.
hele en temel hakkından faydalanamayan geyler topuklayarak gitmeli.
geçenlerde sevgilimle evimizinin olduğu apartmana girdik. bi baktım elimi tutuyor. merdivenler boyunca elimi bırakmadı. "olsun biz de burada yaparız" dedi:) merdivenlere geldiğimizde sürekli elimi tutuyor sıkı sıkı. apartmanda biri görmesin diye de temkinli ama. bi kapı ses duyunca bırakıveriyor.
o çocuk merdivene razı. bak, türkiye'de nelere razı ettiniz eşcinselleri. el ele tutuşmanın bile nasıl bir şey olduğunu bilmeden yaşlanıyorlar. siz "normaller" kadar sevme, sevişme, insan yerine konulma hakları vardı oysa onların. zaten eskiden de yobazdı ülke. ama şimdi ne eskşiehir kaldı merhametle bakacak ne de ülke.
gidilmeli.
hele en temel hakkından faydalanamayan geyler topuklayarak gitmeli.
ülkenizi kucaklarda hoplatıyorlar alperenciğim hiç mi kanına dokunmuyor da götünüz bu çocuklara mı yetiyor?
şu delikanlılığın onda birini rusya'ya abd'ye yapsanıza?
yemiyor dimi :) çünkü bit osuruğu kadar bir gücünüz ve cesaretiniz var o kadar. siz gidin lise çıkışında liseli dövün karı kız kavgaları yapın haraç alın falan.
şu delikanlılığın onda birini rusya'ya abd'ye yapsanıza?
yemiyor dimi :) çünkü bit osuruğu kadar bir gücünüz ve cesaretiniz var o kadar. siz gidin lise çıkışında liseli dövün karı kız kavgaları yapın haraç alın falan.
içimde bu dine kırıntı miktarda sempati, ilgi, sevgi varsa bu adam sayesindedir dinci ibneler.
din denen şeyin merhamet, huzur, adalet barındırdığını iyiliği emrettiğini ondan öğrendim. sonra sizin gibi ibneler geldi. bana dinin tecavüz, hırsızlık, vahşet, sefalet, cehalet barındırdığını gösterdi.
din denen şeyin merhamet, huzur, adalet barındırdığını iyiliği emrettiğini ondan öğrendim. sonra sizin gibi ibneler geldi. bana dinin tecavüz, hırsızlık, vahşet, sefalet, cehalet barındırdığını gösterdi.
ne amk? yazı mı yazmış bugün? bunu duyurmak ve link vermek için mi bütün bu başlık? iki açıklama yapabilecek kalibren yoksa niye açılır o başlık? bize bişey mi anlatmaya çalıştın yoksa? ahsahaha
sıradan birgün yazılmış sıradan bir köşe yazısı. zaar. linke tıklamadım.
sıradan birgün yazılmış sıradan bir köşe yazısı. zaar. linke tıklamadım.