akp+mhp'nin iktidardan inmesi.
hdp, chp'yi falan desteklemiyor. sadece andaval kemalistler gibi siyasi körlük içinde olmadan ortak "rakibe" karşı birlikte hareket ediyorlar.
örnek; ben mansur'u siyasi olarak zerre kadar sevmem fakat belediye seçimlerinde kendisine oy verdim. neden? çünkü melih gökçek/özhaseki kat kat beter adaylardı.
bu kadar basit.
31.01.2021 · 8. sıra
sabahlamayi seven adam
30.01.2021 12:59 ~ 13:04