o değil de s oğan seçmeni liderini dinler mi acaba?
bu insanların çoğunun göçmen karşıtı milliyetçi eğilimi fazla olan gençler olduğunu düşünürsek
soru şu: sinan oğan seçmeni hangisinden daha fazla nefret ediyordur kk dan mı rte den mi?
Sık geçen başlıklar
komisario palmu 6
ekşi profili"eğer devlet buysa ben böyle bir devlete düşmanım" demiş, çok da güzel söylemiş, ben de kendisini destekliyorum
diktatör lafına alınanların yazdıklarından "halk oyuyla seçildi o zaman diktatör diyemezsiniz" gibi bir anlam anlaşılıyor, kendilerini hemen aşağıya alıyoruz
(bkz: hitler almanyası'nda da başkanlık sistemi vardı)
(bkz: hitler almanyası'nda da başkanlık sistemi vardı)
" tayyip erdoğan'ın cumhuriyet tarihi ekonomisini en iyi yöneten ve en büyük kalkınmayı sağlayan lider olduğunu kimse burda inkar edemiyor artık"
sen yat artık istersen anti duhringciğim, bak zaten ortada alevi de kalmadı
sen yat artık istersen anti duhringciğim, bak zaten ortada alevi de kalmadı
size bu özgüveni verenlerin allah belasını versin!
"akpli bakan oy istemek için tekirdağ meyhanelerini dolaşırken hiç gülmüyordunuz" ama dediğim haber