diktatör lafına alınanların yazdıklarından "halk oyuyla seçildi o zaman diktatör diyemezsiniz" gibi bir anlam anlaşılıyor, kendilerini hemen aşağıya alıyoruz
(bkz: hitler almanyası'nda da başkanlık sistemi vardı)
27.06.2018 · 37. sıra
komisario palmu
26.06.2018 15:27 ~ 15:28