sayın bakanım burayı okuduğunu biliyorum'dan sonrasını okumadım. ben okumadıysam mehmet şimşek hiç okumaz.
Sık geçen başlıklar
glamdring 5
ekşi profilibiz evlenirken heves edip, electrolux'un 10kg yıkama 6kg kurutma makinesini aldık. 6kg çamaşırı kupkuru, sıcacık yapıyor. buruşmadan.
sıkıntı şu. ilk ay kullandık, elektrik faturası götümüze girdi. bu bir de zamlar dan önceydi. şu an askilikta kurutmaya devam.
zengin için güzel alet. biz fakirler için değil. e memleketin büyük bölümü fakir olduğundan, tutması mümkün değil.
sıkıntı şu. ilk ay kullandık, elektrik faturası götümüze girdi. bu bir de zamlar dan önceydi. şu an askilikta kurutmaya devam.
zengin için güzel alet. biz fakirler için değil. e memleketin büyük bölümü fakir olduğundan, tutması mümkün değil.
böylece kafayı azıcık kullanan bir kişinin, islamın tanrısınin ne kadar acımasız olduğunu görüyoruz zaten.
düşünsene, afrikada taşa toprağa tapan kabileler, eskimolar, bütün budistler, hindular, gezegenin nüfusunun büyük çoğunluğu, islamdan haberi olmayanlar falan hepsi sonsuza dek yanacak...
inananlara saygım sonsuz ama ben böyle acımasız, hınç dolu, verdiği ceza ebedi, kendine inanmayanlar öldürmeyi sevap sayan, inanmayan insan yerine bile koymayan bir yaraticiya inanmıyorum.
düşünsene, afrikada taşa toprağa tapan kabileler, eskimolar, bütün budistler, hindular, gezegenin nüfusunun büyük çoğunluğu, islamdan haberi olmayanlar falan hepsi sonsuza dek yanacak...
inananlara saygım sonsuz ama ben böyle acımasız, hınç dolu, verdiği ceza ebedi, kendine inanmayanlar öldürmeyi sevap sayan, inanmayan insan yerine bile koymayan bir yaraticiya inanmıyorum.
ağlayın köpekler diyen, orospu çocuklari diye homkuren adamın nicki de 1453...
asansör tam yere çarptığında zıplamak gibi saçma birşey söyleyeceğim, hiç bilimsel olmayacak.