biz evlenirken heves edip, electrolux'un 10kg yıkama 6kg kurutma makinesini aldık. 6kg çamaşırı kupkuru, sıcacık yapıyor. buruşmadan.
sıkıntı şu. ilk ay kullandık, elektrik faturası götümüze girdi. bu bir de zamlar dan önceydi. şu an askilikta kurutmaya devam.
zengin için güzel alet. biz fakirler için değil. e memleketin büyük bölümü fakir olduğundan, tutması mümkün değil.
29.10.2021 · 29. sıra
glamdring
28.10.2021 00:10 ~ 00:11