solcuların yüksek sesle, islamcıların kısık sesle, ülkücülerin gizlice beklediği bir sevdadır bedelli askerlik.
Sık geçen başlıklar
nate 6
ekşi profilizamanında fetöya laf söylediğimizde “ağzını topla”, pkk’nın konvoylarla dağdan inmesini eleştirdiğimizde “şehitlerin sorumlusu sizsiniz” diyenler tarafından öso’yu eleştirdiğimiz için “öso hakkında olumsuz yazanlar ya pkk’lı, ya da fetöcu” laflarını işitiyoruz.
arabamda hgs yok. köprüden geçmek için bilet alıyorsunuz ve köprü gişelerinde nakit ödüyorsunuz diye geçtim. (90 tl)
fakat köprüden sonra direk otobana bağlıyor, iki km otobanı kullanıp d100'e baglanmak için tekrar gişeden geçiyorsunuz ve 182 tl ceza yazdı. hayatım boyunca böyle sikildiğimi hatırlamıyorum. önümüzdeki seçimlerde oyumu akp'ye vereceğim bu sikişin hakkı verilmeli gerçekten. emeği geçenleri tebrik ederim. yalnız köprüye biraz vazelin falan sürerlerse çok iyi olur.
fakat köprüden sonra direk otobana bağlıyor, iki km otobanı kullanıp d100'e baglanmak için tekrar gişeden geçiyorsunuz ve 182 tl ceza yazdı. hayatım boyunca böyle sikildiğimi hatırlamıyorum. önümüzdeki seçimlerde oyumu akp'ye vereceğim bu sikişin hakkı verilmeli gerçekten. emeği geçenleri tebrik ederim. yalnız köprüye biraz vazelin falan sürerlerse çok iyi olur.
yaklasik bir aydir ugrastigim aktivite. fazla spora gidecek zamanim olmadigi icin, hizli bir sekilde kas yapmak adina protein tozu aldim. vucuduma (kollar, karin, omuz) surdum. surdugum bolgeler hafiften kas olmaya basladi gibi hissediyorum, bakalim zamanla yazacagim buraya gelisimimi.
hayatimda hic iliskiye girmedim. diger insanlar vajina gorduklerinde ne hissediyorlar bilmiyorum fakat ben pansuman yapilmasi gereken, ayda bir kanayan, acik bir yara oldugunu dusunuyorum. tum kadinlara acil sifalar diliyorum.