Sık geçen başlıklar

ozoutlaw 6

ekşi profili
duyumlarıma göre o sitede izmir in genel sanayici kodomanları ve yüksek gelirli iş adamları yer alıyor ve pazar günleri site içersinde özel bir kahvaltı yapılıyor; orada da barter sistemi misali kendi aralarında iş bağlıyorlar. bu yüzden oradan ev alıp sadece hafta sonu oraya giden normalde yalı da, villa da oturan insanlar tanıyorum.

ve diğer bir mesele de o sitede evler ortalama 1 milyon dolar civarındaydı bildiğim. ve bahsedildiği kadar yüksek bir mt kareye sahip değiller.

evin iç dekorasyonu ise insandan kusma isteği uyandırıyor resmen.

ve evet. o paraya şato!!! alınır. tıklayınız
sorun insanların cezaevinde yemek için para ödememeleri değil,

aynı başlık sahibinin bahsettiği gibi "ülkenin dört bir yanında insanların yiyecek ekmek bulamaması";

"7-8 yaşlarındaki küçücük çocukların köylerinde okul olmadığı için karda kışta kilometrelerce yol yürümesi";

"yeni mezun işsiz gençlerin gss primi ödemesi ya da ödeyemeyip en temel sağlık haklarından mahrum bırakılması";

ve elbette başlığı açan ve onun gibi düşünen zihniyetlerin bu sistemden, bu sistemi yaratan ve koruyan organizmalardan hesap sormak yerine burada gelip cezaevlerindeki insanların aç kalmasını isteyecek şuursuzlukta faşizan düşüncelere yönelmesi...

edit:imla
kendini yere bırakmışmış da penaltı aldırmışmış. dün tartışmasız bütün spor yorumcuları en fanatik fenerlisi rıdvan a kadar herkes ozzy nin pozisyonuna penaltı diyordu, sen hangi futbol bilginle neyin referansını alarak burada algı sıçmaya çalışıyorsun e be **evladı. sonra beşiktaş taraftarı küfür ediyor, çok re re rö. e ananın a** ama şerefsiz p**, ananın a**.. şimdi s**tir ol git. s**kik.

tanım: bağzı o**pu evlatlarını kudurtan futbolcudur, bu sezon henüz istediğimiz seviyeye de ulaşamamıştır.

edit: küfür vs