(bkz: çalınanlar da dahil mi?)
Sık geçen başlıklar
french goddess 4
ekşi profilidimitri'nin yani ali kemal'in ''ben türk'üm, ben türk'üm'' diye aidiyet duyduğu milleti haykırıp ağladığı; türk milleti'nin tek lideri olan yüce mustafa kemal atatürk 'ün ''ne mutlu türküm diyene!'' lafını anımsayarak ali 'kemal' ile karşılıklı ağladığım sahneye ev sahipliği yapan dizidir. yüce ata'mın bahsettiği tam da bu işte, belli bir ırka ait doğmaktan değil o ırka kendini ait hissettiğin anda başlıyor o muhteşem aidiyet!
diziye gelince bundan güzel ev sahipliği, bundan güzel haykırma olur mu? özellikle şu sıralar türk'üm dediğin an ırkçı etiketini yapıştırmaya çalışan bir dünyada...
diziye gelince bundan güzel ev sahipliği, bundan güzel haykırma olur mu? özellikle şu sıralar türk'üm dediğin an ırkçı etiketini yapıştırmaya çalışan bir dünyada...
katıldığım önermedir. herkes her insanı aynı ölçüde güzel bulmak zorunda mıdır? toplumda ne bu mecburiyet anlamadım gitti doğrusu. ayrıca bana çok da soğuk gelen kadındır.
''aaa öyle deme?'' , ''ama sultan o'' neye göre sultan? o zamanki toplumda verilmiş bir unvan işte. bana sorsalar ben sultan unvanını (bkz: gülşen bubikoğlu) 'ndan yana kullanırdım.
''aaa öyle deme?'' , ''ama sultan o'' neye göre sultan? o zamanki toplumda verilmiş bir unvan işte. bana sorsalar ben sultan unvanını (bkz: gülşen bubikoğlu) 'ndan yana kullanırdım.