Sık geçen başlıklar

türkan şoray'ın aslında güzel olmaması 2

ekşi'de gör
her zaman düşünüp linç edilme korkusuyla bir türlü kuramadığım cümle.
overrated bence.
katıldığım önermedir. herkes her insanı aynı ölçüde güzel bulmak zorunda mıdır? toplumda ne bu mecburiyet anlamadım gitti doğrusu. ayrıca bana çok da soğuk gelen kadındır.
''aaa öyle deme?'' , ''ama sultan o'' neye göre sultan? o zamanki toplumda verilmiş bir unvan işte. bana sorsalar ben sultan unvanını (bkz: gülşen bubikoğlu) 'ndan yana kullanırdım.