Sık geçen başlıklar
taşın üzerine devrimci-sol yazıldığı için belediye falan suçlu oldu. bir de bunun üzerinden komünizme bok atmak mallıkmış.

bunu her olayda komple anadolu halkına, dindarlara, milliyetçilere bok atanlar söylüyor. kayıtlara geçsin.
türk halkının yansıması olan insan.

öyle %50 muhabbeti falan değil her kesimden insanın %90'ını yansıtır.

her konuda fikir sahibidir, kusursuz olduğunu düşünür, ne yaparsa yapsın herkesin kendisini hoş görmesini hatta destek olmasını ister. türk halkının aynasıdır.

bu kadar çok nefret edilmesi de insanın en çok kendine benzeyen insanlara olan tahammülsüzlüğüyle açıklanabilir.

not: denemek isteyen babasına kibarca hatalarını söylesin.