Sık geçen başlıklar

novalis88 6

ekşi profili
mekanlarda iki yudum bir şey içen insanların, hiç oturmadan göbek atması, bir de bu görüntüleri herkese göstermek için video çekmesi ve oynayanların ekrana bakarak kırıtması çok komik.
güzel şehir. ama yaz aylarında, o bildiğimiz cehennem sıcağında gidilecek tek yer var. 5m migros'un bulunduğu avm'nin giriş kapısından giriniz, işte tam o giriş bölümünde, durmanızı öneririm. bulunabilecek en serin yer orasıdır çünkü. bir de metro gross marketlerin, et, süt ürünleri bölümünü ziyaret edebilirsiniz.