Sık geçen başlıklar

ben cokoprens 8

ekşi profili
yeşil kartıyla hastane hastane gezip ağrıyan götüne derman arayan ama bir yandan da patlayacağı alanı keşfe çıkan ışid militanı mehmet öztürk için "hakkında arama kararı yoktu" dedi şimdi. ben misal çıkıp şurada tayyip'e bir küfür etsem anında terörle mücadele ekipleri kapıma gelir ama taksim'de kaç kişinin canını alıp, bir o kadarının da yaralanmasına sebep olan ışid'ci için akp kılını bile kıpırdatmamış vay anasını...

aç karın yüksek nalın,
salın taşaklarım salın. ülkeye bak...
"bizim millette korkacak bir kişi bile yoktur. on yaşındaki çocuğumuz da akıncıdır, yüz yaşındaki dedemiz de akıncıdır" demişler bir de.

kendilerini malkoçoğlu, mihaloğlu, turhanoğlu sanan tezek akıncılarını putin sikmese bari.

neyse, gitmek isteyene cephe açık, önden buyursunlar. cana geleceğine mala gelsin.
toplumun arızalı rol dağıtımına biat edenlerin "erkek iş yapmaz" saçmalığıyla 'kesin ılıktır' diye garipsemesine sebep olan durum.

ps: bugün mutfakta yemek yaparken yan komşum olan adamın da elinde bez, evinin camını sildiğine şahit oldum. ne gay'im, ne şu ne de buyum ama mecbur olduğum için kendi işlerimi kendim yapıyorum. ütü hariç çoğu işi de yaparım ve zerre gocunmam bundan, niye gocunayım?

ve bir gün oğlum olursa onu da kadınları ezmeyecek, kadınların emeğini sömürmeyecek şekilde yetiştireceğim ki erkek egemen zihniyet azala azala bitsin tez zamanda diye.