müvekkil: avukat hanım merh...
avukat: 1200 lira.
müvekkil: tamam, kiracim çıkmıyor ne yapabiliriz?
avukat: bir saniye hemen cevap vereceğim. (google- çıkmayan kiracı için ne yapılır?- baran doğan makale- ekranı kapat) dava açmanız lazım.
1200 lira alayım.
Sık geçen başlıklar
cok kara kislar gordum 7
ekşi profiliyüzlerce mühendis yüzlerce teknik personel yüzlerce amirin olduğu bir kurumun karışmış olduğu milyarlarca liralık kaza. yine bir tatil günü yine tcdd kazası. yapmıyorsanız özelleştirin kardeşim. devletin kesesinden ekmek elden su gölden lojmaniniza kadar devletten sömürüyorsunuz ama iki treni idame ettiremiyorsunuz. yazıklar olsun size.
lan zaten çankırı'ya giden tren sayısı belli. sinyalizasyonu geç lan bari whatsapp grubu kurun birbirinizden haberiniz olsun.
lan zaten çankırı'ya giden tren sayısı belli. sinyalizasyonu geç lan bari whatsapp grubu kurun birbirinizden haberiniz olsun.
yanlışlıkla bu otele hatun götürsek ertesi gün kasedimiz çıkar amk.
"allah kimseyi beraberliğe sevindirmesin" 'in sahibi.
bursa-besiktaş maçını 2-2 bitti sanıp 55 bin kisi sevinen yozgatspor tabii!
bursa-besiktaş maçını 2-2 bitti sanıp 55 bin kisi sevinen yozgatspor tabii!
katılmadığım durum. heinz ketçap ürünlerini şeffaf ambalajda satmakta. bu uygulama gıdacılar için göt isteyen bir durumdur.
nedense içime doğan hadise. inşallah yanılırım da maçlar hakkıyla geçilir.
bu entry donanımhaber ölücülerine gelsin.
başlık : a 101'e yaptığım sikertme
ögrenciyim. kafasina kocaman bir turban bağlamis sakarya ilinde, dinde asiriya kacip imanda kendini costuranlarin mekani.
herneyse arkadas kitlem yok tek basimayim, para isteyecek biride yok bu yuzden.
yasadigim karin acligi ve bunun semptomu olan hayal kirikligiyla aklima iyi bir fikir geldi. kadinin biri a101'den çıktiginda elindeki fisi yere atti, bende akabinde fisi alip 5 dk bekledim sonra girdim a101'e.
kadin deterjan almis beyazlar için, ve bende kasaya gelmeden gizlicen reyondan beyazlar icin ayni deterjani alip kasiyere yoneldim. ve annemin bunu dalginlikla aldigini soyleyip bunu baska bir urunle degistirebilirmiyim dedim. gittim cips kola kek aldim fisi imzaladilar sonra ciktim. yarin aynisini migrosta yapicam.
başlık : a 101'e yaptığım sikertme
ögrenciyim. kafasina kocaman bir turban bağlamis sakarya ilinde, dinde asiriya kacip imanda kendini costuranlarin mekani.
herneyse arkadas kitlem yok tek basimayim, para isteyecek biride yok bu yuzden.
yasadigim karin acligi ve bunun semptomu olan hayal kirikligiyla aklima iyi bir fikir geldi. kadinin biri a101'den çıktiginda elindeki fisi yere atti, bende akabinde fisi alip 5 dk bekledim sonra girdim a101'e.
kadin deterjan almis beyazlar için, ve bende kasaya gelmeden gizlicen reyondan beyazlar icin ayni deterjani alip kasiyere yoneldim. ve annemin bunu dalginlikla aldigini soyleyip bunu baska bir urunle degistirebilirmiyim dedim. gittim cips kola kek aldim fisi imzaladilar sonra ciktim. yarin aynisini migrosta yapicam.