Sık geçen başlıklar

pınar ketçap'ın heinz ketçap'a nal toplatması 2

ekşi'de gör
katılmadığım durum. heinz ketçap ürünlerini şeffaf ambalajda satmakta. bu uygulama gıdacılar için göt isteyen bir durumdur.
adam 3 tabak makarna yediğini, buna rağmen 4.yü de yiyeceğini yazmış. midesine ne derece güvenebiliriz?