Sık geçen başlıklar

proprietary 3

ekşi profili
ben de atatürk’ü seviyorum ama bu ulusalcıların boş konuşmalarına takılırsak, önümüzdeki 50 yılı islamcıların peşinden koşarak geçiririz. armudun sapı, üzümün çöpü diyecek durumda olmadığımızı anlamayan veya anlasa da bilemediğim bir sebeple insanları yanlış yönlendiren inatçı yazar.

edit: akp zamanında kendi kadrosuyla ve ideolojik tabanıyla %10 alamayacak durumdayken zamanı geldi liberallerle, kürtlerle, zamanı geldi fetö’yle, sonra eski solcularla ittifak ede ede ülkeyi tanınmaz hale getirdi, hukuğu ortadan kaldırdı. ben de isterim ki tüm türkiye atatürk bayrağı altında birleşsin. bu fazla iyimserlik ve ‘değerli yalnızlık’ (davutoğlu’nun zamanındaki bok yemeye atıf yapıyorum) gibi saçmalıklar yüzünden chp’yi ebediyen muhalefete kilitlemeye hiç kimsenin hakkı yok. mevcut sistem değişsin, başkanlık sistemi gibi sağ partilere yarayan düzeni alt edelim sonra yine boğaz boğaza kavga etmeye devam ederiz merak etmesin.