Sık geçen başlıklar

not just a dream izzet altinmese 6

ekşi profili
fevri imiş, o yüzden hoş görmek lazımmış. bak ben de fevri bir insanım ve desem ki;'' suruçta ölenler hep bu zihniyetin ürünü, iyi oldu ölmeleri!'' nasıl olur? olmaz değil mi? olmayanı, oldurmaya çalışmayalım o zaman. fevri hal ve tavırlarınızı siktirmeyin.