Sık geçen başlıklar

kizlar 7 beni 5

ekşi profili
bekar olup bunları yapan yalnız yaşayan erkekler var.
şekil a (ben)

ne oluyor yani evlenince onu anlamıyorum. evlenen erkek kendine hayat arkadaşı yerine hizmetçi mi alıyor?

bi türlü değişmiyor şu kafa..

edit: gelen mesajlar üzerine konuşursak eğer erkek bunları yaparken, kadın da akşama kadar gezip tv izlemeyecek tabiki.
bi zahmet öyle düşüncesiz birini de hayatınıza sokmayın.
sürekli medeni ve kibar insan başörtüsünü mecliste gördüğü zaman canavarlaşmamıştır.

amerikan vatandaşı bir kadına bu mecliste yerin yok defol demiştir.
iyi de demiştir.
ruhu şâd olsun..
peşin edit :kocaelispor'luyum ve tarafsızım.

zorua gibi adı duyulmamış sikik bir takımı yenememiş miş fenerbahçe.

ulan o takım dün manchester united'ı sikecekti, puan alacaktı adamlardan.

o sikik takım, senin evinde yenemediğin dinamo kiev'i deplesmanda kievde ölüsünü sikti bıraktı.

e şimdi bu ne demek oluyor? sikik bir takım değil mi zorya ??