peşin edit :kocaelispor'luyum ve tarafsızım.
zorua gibi adı duyulmamış sikik bir takımı yenememiş miş fenerbahçe.
ulan o takım dün manchester united'ı sikecekti, puan alacaktı adamlardan.
o sikik takım, senin evinde yenemediğin dinamo kiev'i deplesmanda kievde ölüsünü sikti bıraktı.
e şimdi bu ne demek oluyor? sikik bir takım değil mi zorya ??
01.10.2016 · 36. sıra
kizlar 7 beni
10:38