bekar olup bunları yapan yalnız yaşayan erkekler var.
şekil a (ben)
ne oluyor yani evlenince onu anlamıyorum. evlenen erkek kendine hayat arkadaşı yerine hizmetçi mi alıyor?
bi türlü değişmiyor şu kafa..
edit: gelen mesajlar üzerine konuşursak eğer erkek bunları yaparken, kadın da akşama kadar gezip tv izlemeyecek tabiki.
bi zahmet öyle düşüncesiz birini de hayatınıza sokmayın.
24.02.2019 · 47. sıra
kizlar 7 beni
23.02.2019 00:30 ~ 12:33