Sık geçen başlıklar

azazel13 7

ekşi profili
şu kafaya hayranım ya: var odasından birilerine görüntü gönderiliyor malın teki de geliyor "neden, nasıl oldu bu iş" diye sorgulayacağına, skandalı ortaya çıkaranı sorguluyor. bu "bilgiyi nerden almış" diyor.

bu aynı şey gibi bir takım şike yapıyor ama ceza veremiyorsun, neden? çünkü deliller usulsüz toplanmış.
oha! ulan daha enkazlar kaldırılmadı adam 3 puan derdine düşmüş. demek yönetici falan değil de deprem bölgesinde sıradan biri olsaydı yağmacı olacaktı adam.
geçen şöyle bir entry görmüştüm:

"güzel bir kız ama hem voleybolcu hem de başarılı olduğu için abartılıyor"

kardeş daha ne olsun ya abartılması için? kimi abartsın bu insanlar başka?

entry de bu: https://ibb.co/xcqq7sq

bence muazzam bir entry.
şu rusya-ruble muhabbeti gerçekten sıktı artık. lütfen yeter! yemin ederim bıktım artık. olay yeşili yandığında steam başlığına girmek içimden gelmiyor resmen artık. ruble de ruble amına koyayım rublenizin ya yeter artık!