Sık geçen başlıklar

cedkan58 4

ekşi profili
o sene beşiktaş'ın da ankaragücü'nü 6-0 yendiğini bilmeyenlerin şikeyle suçladıkları maçtır. beşiktaş da mı şike yaptı? tam hatırlamıyorum ama bildiğim kadarıyla fenerbahçe de o sezon ankaragücü'nü farklı yenmişti. 3 takım da şike yaptı o zaman.

edit: ankaragücü maçından bir önceki maç olan konyaspor maçında da beşiktaş konyaspor'u 7-0 yenmiş. kendi farklı galibiyetleri analarının ak sütü gibi helal, gs farklı galibiyet alınca şike. yok öyle bir dünya.

ayrıca uefa ve cas tarafından şike cezası alan kulüp taraftarlarının galatasaray'ı şikeyle suçlayıp, ''türkiye'nin en adi, en pislik takımı'' diye nitelendirmesi de ironinin dibine vurmaktır.