şu başlık altında ağlaşan beşiktaşlı genç arkadaşlara sormak istiyorum. şu olayı yabancı birine anlatmaya çalıştığınızı düşünsenize.
- abi adamlarla son haftaya aynı puanda girdik. son maçta şike yapıp 8-0 kazandılar öyle şampiyon oldular.
- yapma be. siz mi liderdiniz?
- yoo g.saray liderdi.
- o zaman son maç siz çok gol attınız. adamlara çok farklı galibiyet gerekliydi.
- yoo 1 fark yetiyordu ama 8 attılar kesin şike var... öyle bakma ankaragücü 8 tane atılacak takım değil.
- siz kaç tane atmıştınız ankara'ya?
-toplam 10 tane abi.
- ....
-abi bakma öyle 8-0 diyorum.
- ben liverpoolluyum.
- biz de sizi 2-1 yenmiştik abi.
-......
04.09.2016 · 43. sıra
sararip solaryum
09:46 ~ 09:49