sahada fenerbahçe formasıyla şampiyonluk yaşayan tek isim kadlec. hahahha sinirlerim bozuluyor artık zaten her şeyin bok gibi gittiği ülkede bir de fenerliyiz amk.
Sık geçen başlıklar
doktor huuhuuuu 8
ekşi profilicaner erkin’e etmediği küfür kalmadı beşiktaş taraftarının şimdi fişek oldu.
burak yılmaz da kral olur merak etmeyin.
bu dediklerim sadece beşiktaş taraftarı için değil tüm türk taraftarlar için. malesef biraz omurgasız bi milletiz.
tanım: karakterini beğenmediğim ancak 15+ gol beklediğim santrafor
burak yılmaz da kral olur merak etmeyin.
bu dediklerim sadece beşiktaş taraftarı için değil tüm türk taraftarlar için. malesef biraz omurgasız bi milletiz.
tanım: karakterini beğenmediğim ancak 15+ gol beklediğim santrafor
biraz önce yaran bir diyalog meydana gelmiştir.
ulan elin yapay zekası bile anlamış amk ahahaha.
ulan elin yapay zekası bile anlamış amk ahahaha.
son dönemin en hit ve en boktan iki şarkısından da kurtulduğumuz için mutlu etmiştir.
aramaya inandım ama yok sanırım böyle bi başlık.
sadece bende mi oluyor bilmiyorum ama uzakta gördüğüm arkadaşa doğru giderken yaşadığım sıkıntıdır.
uzaktan görürsün elinle işaret edersin ve yürümeye başlayınca o sıkıntı da başlar. adamın gözüne bakamıyosun kafanı çevirip sağa sola bakarak o 15 20 saniyeyi eritmeye uğraşırsın. gözüne bakıp mal mal da gülmek istemiyorsun.. en nihayetinde sıkıntılı geçen bir süreçtir. ya da ben mal olabilirim tabi bu da kuvvetli bir ihtimal.
sadece bende mi oluyor bilmiyorum ama uzakta gördüğüm arkadaşa doğru giderken yaşadığım sıkıntıdır.
uzaktan görürsün elinle işaret edersin ve yürümeye başlayınca o sıkıntı da başlar. adamın gözüne bakamıyosun kafanı çevirip sağa sola bakarak o 15 20 saniyeyi eritmeye uğraşırsın. gözüne bakıp mal mal da gülmek istemiyorsun.. en nihayetinde sıkıntılı geçen bir süreçtir. ya da ben mal olabilirim tabi bu da kuvvetli bir ihtimal.
denizli takıma yaramış. uzatmalarda gol yemiyorlar.
(bkz: geldi yine tipini siktiğimin)
beni akşam akşam dumura uğratmıştır elim ayağım titriyor hala.. akli melekelerimin tüm sınırlarını zorluyorum ama işin içinden çıkamıyorum.
çoğu gün olduğu gibi üni çıkışı evde babannemle bu programa bakıyoruz yemekte. bugün de her zamanki gibi oturduk başına.
şimdi fatihle naz çifti varmış bunlar bi ayrılıp bi barışan reyting karakterleri. şimdi bunlara kenardan biri akıl veriyor. diyor ki " fatih sen hep derdin o koltukta 3.kişileri dinlemeyin diye. şimdi sen o koltuktasın 3.kişileri dinleme bu aşka yazık etme."
şimdi fatih bu adamı dinlese diğerlerini dinlemese bile sonuçta 3.kişinin verdiği akla uymuş olcak.
dinlemese 3.kişileri dinlemesi gerekcek ama adamınkini dinlemiyor olucak bu sefer.
tam bir kaos.
(bkz: derdimi sikeyim)
çoğu gün olduğu gibi üni çıkışı evde babannemle bu programa bakıyoruz yemekte. bugün de her zamanki gibi oturduk başına.
şimdi fatihle naz çifti varmış bunlar bi ayrılıp bi barışan reyting karakterleri. şimdi bunlara kenardan biri akıl veriyor. diyor ki " fatih sen hep derdin o koltukta 3.kişileri dinlemeyin diye. şimdi sen o koltuktasın 3.kişileri dinleme bu aşka yazık etme."
şimdi fatih bu adamı dinlese diğerlerini dinlemese bile sonuçta 3.kişinin verdiği akla uymuş olcak.
dinlemese 3.kişileri dinlemesi gerekcek ama adamınkini dinlemiyor olucak bu sefer.
tam bir kaos.
(bkz: derdimi sikeyim)