Sık geçen başlıklar

fenerbahce fedaisi 7

ekşi profili
edit: öncelikle destekleyen herkese teşekkür ediyorum.

(bkz: 26 mayıs 2017 entry girmemek) diye bir eylem başlatan arkadaşlar olmuş. o halde bu geceyarısından itibaren entry girmeyelim. isteyenler sadece aşağıdaki başlıklara yazsın.

vicdanını kaybedenler için tepkimizi ortaya koyalım, gücümüzü sessizliğimizle gösterelim.

(bkz: 9 nisan 2017 koru hastanesi rezaleti)

(bkz: 24 mayıs 2017 hunharca uçurulan sözlük yazarları)

(bkz: 24 mayıs 2017 ekşi sözlük protestosu)

konuyu artık hepimiz çok iyi biliyoruz. madem sözlük yönetimi bizi susturmaya çalışıyor, o zaman 1 gün susalım.

sonuçta sözlük biz yazarsak var, biz yazmazsak hiçbir değeri yok!

gücümüzün farkına varalım!

belirleyeceğimiz 1 gün 24 saat boyunca sözlüğe yazmayalım. kimler vicdan sahibi, kimler sözlük yönetiminin yandaşı görelim.

bu insanlık suçuna karşı birlik olalım!

ne dersiniz?