kenara kadar gelip geri kulübeye gonderiliyorsan o kulüpte kalmanın da bir anlamı yok. çocuğun tüm motivasyonunu sikip attı carlo. umrunda da değildir arda kim mk onun için.
o yüzden sezon sonu doğru kulübe gitmesi lazım.
Sık geçen başlıklar
yawheehe 11
ekşi profiliyürek dağlayan, insanı kahreden kız çocuğudur.
bu baba nasıl yaşasın, nasıl her gün bu düzene lanet etmesin. bu adamdan nasıl yüzünüz yetecek de helallik isteyeceksiniz söylesenize bana?
kac can vaktinde yetisemedigimiz için solup gitti göçük altında kim bilir böyle. allahım sen aklımıza mukayyet ol.
bu baba nasıl yaşasın, nasıl her gün bu düzene lanet etmesin. bu adamdan nasıl yüzünüz yetecek de helallik isteyeceksiniz söylesenize bana?
kac can vaktinde yetisemedigimiz için solup gitti göçük altında kim bilir böyle. allahım sen aklımıza mukayyet ol.
türkiye kupası'nda alt lig takımı ile maç yapmak utanılacak birşey mi anlamadım amk. niye böyle salak salak espri yapmaya çalışanlar dolmuş başlığa merak ediyorum. lan diyorum şu maç için sabah sabah 20 entry niye girilmiş diye başlığa gireyim dedim. yazık lan kafanıza.
şimdi baktım yarın da beşiktaş'ın maçı varmış serikspor ile. o başlığa da girip şakalar yapın bari içinizde kalmasın.
t: türkiye kupası 4.tur maçı.
şimdi baktım yarın da beşiktaş'ın maçı varmış serikspor ile. o başlığa da girip şakalar yapın bari içinizde kalmasın.
t: türkiye kupası 4.tur maçı.
az para gidecekmiş kulüplere. lan bok gibi para gitti de ne oldu. tüm takımlar borç batağında değil mi şu an?
umarım saran tüm paketi 80 100 milyon dolara kapatır da kulüpler küçülmeye gider, altyapıya gider. gidemeyen de kapanır gider.
ben taraftarım, banane bein'den, kuluplere verecegi paradan. harcamayı bilen yönetimler var sanki.
bein'den kurtulursak parasını verip alacağım amk. kurban niyetine.
umarım saran tüm paketi 80 100 milyon dolara kapatır da kulüpler küçülmeye gider, altyapıya gider. gidemeyen de kapanır gider.
ben taraftarım, banane bein'den, kuluplere verecegi paradan. harcamayı bilen yönetimler var sanki.
bein'den kurtulursak parasını verip alacağım amk. kurban niyetine.
bundan sonraki her derbi yarıda kalır. orası burası yok. geçmiş olsun.
tolga
adriano pepe tosic caner
medel oğuzhan
lens talisca babel(q7)
negredo
rotasyonlu 11 yazdım as gibi oldu amk. dünkü maçın 11'inden 7 oyuncu farklı düşünün artık.
adriano pepe tosic caner
medel oğuzhan
lens talisca babel(q7)
negredo
rotasyonlu 11 yazdım as gibi oldu amk. dünkü maçın 11'inden 7 oyuncu farklı düşünün artık.
paranoyak mısınız oğlum ne var adamın bu yazısında? hamza'yı eleştiriyor adam takımı hiçbir reaksiyon veremediği için eleştirmesin mi? gs'yi de övüyor aynı paragraf içerisinde. yeminlen kafayı yemişssiniz siz, işiniz zor.
ben bu konuda kısasçıyım. erkek eğer geçmişinde kimseyle beraber olmadıysa kadının da öyle olmasını isteyebilir. gayet normal. lakin geçmişinde her önüne gelenle düşüp kalkıp sonra bekaret arayanlara kafam girsin. kadın erkek farketmez.
2 ay önce sovdugunuz oyuncuya methiyeler duzmeyin. barcelonada başarılar dilerim, buralara yolu düşmese de olur. ne zaman türk seyircisinden özür diler burada da sadece işini yapar, o zaman gelsin destekleriz.
az sakin olun gençler dediğim maç. daha 3 hafta var. o vakte kadar iki takım da 5 6 maça çıkacak. daha dün rhodolfo'yu 6 ay kaybettik. ne olacağı belli olmaz bu süreç içerisinde.
iyi top oynuyoruz, formdayız ama derbilerde kendi sahasında hep iyi sonuçlar alan bir rakiple karşılaşacağız. o yüzden ayağımızı sağlam basarak o maça kadar puan kaybetmemeye bakalım, o zaman bir puan da hiç fena sonuç olmaz keyfimize bakarız.
iyi top oynuyoruz, formdayız ama derbilerde kendi sahasında hep iyi sonuçlar alan bir rakiple karşılaşacağız. o yüzden ayağımızı sağlam basarak o maça kadar puan kaybetmemeye bakalım, o zaman bir puan da hiç fena sonuç olmaz keyfimize bakarız.
ankara sıhhıye meydanında yapılan mitinglerle ilgili zerre bilgisi olmayan mal beyanına sebep olmuş olay. hayatında bi kere mitinge katılmış herkes bilir ki şehir dışından ankara'ya otobüslerle gelen insanlar akm önünden garın önüne gelir, orada toplanır oradan da sıhhiyeye yürür. bunu polis bilmiyor dersen gülerim sana çünkü yolu kapatma nedeni nedir diye sorarlar adama. hadi trollcüm başka kapıya.