Sık geçen başlıklar

jeanine 8

ekşi profili
düşünsenize bir insan izlemeye gittiği gösteriyi sabote ediyor, hatta bu öyle hale geliyor ki sanatçı devam edemiyor.
bu terbiyesizliktir ve sadece cem yılmaz'a da değil, orada izlemeye gelen onlarca insana da terbiyesizliktir. bence mevzu cem yılmaz'ı sevmek falan değil. insanların artık iyice hadsiz, saygısız olması.
yeşil pasaport kaldırılsa çok mutlu olacak olan bir kesim var. "bende niye yok" diye olan olumlu şeyi de karalamak çok saçma. asıl biz ülke olarak neden bu kadar çok vizeye tabiyiz. otur biraz bunu düşün, buna kafa yor.