Sık geçen başlıklar

cem yılmaz'ın gösterisini terk etmesi 2

ekşi'de gör
konu hakkında insanların yorumlarını görünce ülkem insanın ortalama zeka seviyesinden ciddi endişe ediyorum. umarım aptal aptal yorum yapanlar paralı trol falandır. lan siz kıt mısınız? kadının biri bağırıp, çağırıp gösteriyi sabote etmiş, etrafındaki diğer seyircilerle münakaşaya girmiş. sanatçı da içeri girip olayların yatışmasını beklemiş, sonra geri çıkıp sahnesine devam etmiş. cidden siz salak mısınız, beyin özürlü müsünüz ya??? bu kadar basit bir hikayenin neyini anlamıyorsunuz. yok eskiden olsa espri ile halledermiş, yok bitmiş tükenmiş falan. bu kadar embesil olunur mu ya?
düşünsenize bir insan izlemeye gittiği gösteriyi sabote ediyor, hatta bu öyle hale geliyor ki sanatçı devam edemiyor.
bu terbiyesizliktir ve sadece cem yılmaz'a da değil, orada izlemeye gelen onlarca insana da terbiyesizliktir. bence mevzu cem yılmaz'ı sevmek falan değil. insanların artık iyice hadsiz, saygısız olması.