fenerbahçeli kardeşlerim, renktaşlarım, omuz omuza güzel marşlar söylediğim güzel insanlar... bakın bu insan müsveddelerine en büyük tepkiyi biz fenerbahçelilerin vermesi gerekiyor. doğruya doğru yanlışa yanlış deme cesaretini gösteremedikten sonra ne anlamı var fenerbahçe'yi tutmanın?
ya sivas katliamıyla alay ediyorlar siz hâlâ bunları savunuyorsunuz. çıkarın şu fenerbahçe formasını ve sadece insan olarak düşünün. 35 kişinin yanarak can verdiği bir katliam bu, sivas kelimesini kullanırken iki kere düşüneceksiniz. çok kızgınım. bunun feneri cimbomu yok.
24.04.2024 · 47. sıra
sotielka
23.04.2024 00:01