var olan ısıyı korumak, ısıyı arttırmaya çalışmaktan daha az maliyetlidir. ısı yalıtımı bu yüzden önemli.
petek falan ekonomik olmaz. ülkenin üstüne muşamba sereceğiz. sınırlardan da bantlarız bi güzel uçlarını. hem ısıyı içeride tutarız balkan, sibiryadan falan gelen olmaz kışın. hem sınır güvenliğini sağlarız.
bi kaç yerden de iğneyle deleriz, havasız da kalmayız.
Sık geçen başlıklar
sereftir seni sevmek 8
ekşi profili
yazıyı yazan arkadaş samimi mi değil mi bilemedim ama temas ettiği doğru noktalar var. misal yabancıların bir kısmının aidiyet meselesi falan. hepsinin değil tabiki. camianın birlik olması falan vs...
garip olan çözüm önerisi. tam türk işi. birliklerini bozalım, onlara şunu yapalım, bunlara bunu yapalım. hep tutalım paçalarından aşağı indirelim temalı. meşhur fıkradaki gibi şu cehennemde geçen.
yahu biriniz de deyin ki; madem böyle başarılı olunuyor, biz de yapalım başarılı olalım. onlar yaptıysa biz de yaparız. ama yok onları da bizim seviyemize çekelim, biz yükselemiyorsak onlar da yükselmesin. hepimiz üst tarafta değil alt tarafta eşit olalım. tam türk işi. boşuna bu halde değiliz toplum olarak.
garip olan çözüm önerisi. tam türk işi. birliklerini bozalım, onlara şunu yapalım, bunlara bunu yapalım. hep tutalım paçalarından aşağı indirelim temalı. meşhur fıkradaki gibi şu cehennemde geçen.
yahu biriniz de deyin ki; madem böyle başarılı olunuyor, biz de yapalım başarılı olalım. onlar yaptıysa biz de yaparız. ama yok onları da bizim seviyemize çekelim, biz yükselemiyorsak onlar da yükselmesin. hepimiz üst tarafta değil alt tarafta eşit olalım. tam türk işi. boşuna bu halde değiliz toplum olarak.
düzenlediği basın toplantısında anlattıkları anadolu kulüplerinin ne halde olduğunu gösteriyor.
futbolcular taktik antrenmanda sıkılıyorlarmış, toplantıda sıkılıyormuş vs. 21 yaşındaki yeni yetme beyinsiz futbolcu arkadaşlarını toplayıp istemiyoruz demiş. zaten yöneticilerin hali malum.
teknik direktörlük yapanların durumu falan. iyice batın ya yemin ederim türk futbolu.
bravo hocaya. bu basın toplantısını baştan sona izleyen herkes hocaya sınuna kadar hak verir.
futbolcular taktik antrenmanda sıkılıyorlarmış, toplantıda sıkılıyormuş vs. 21 yaşındaki yeni yetme beyinsiz futbolcu arkadaşlarını toplayıp istemiyoruz demiş. zaten yöneticilerin hali malum.
teknik direktörlük yapanların durumu falan. iyice batın ya yemin ederim türk futbolu.
bravo hocaya. bu basın toplantısını baştan sona izleyen herkes hocaya sınuna kadar hak verir.
toparlamaya başlayan galatasaray,
hafta içi muhtemelen cl'den iyi bir skor,
hıncal reyizin tarihi fark olur yazısı,
o sene bu sene diyen bizim taraftar,
bok gibi oynayan bir fener,
görüldüğü gibi feneri şimdiden tebrik ediyorum. galatasaray iyi oynuyor gibi görünür maçın başında. sonra fener bi tane atar, takım çözülür.
hafta içi muhtemelen cl'den iyi bir skor,
hıncal reyizin tarihi fark olur yazısı,
o sene bu sene diyen bizim taraftar,
bok gibi oynayan bir fener,
görüldüğü gibi feneri şimdiden tebrik ediyorum. galatasaray iyi oynuyor gibi görünür maçın başında. sonra fener bi tane atar, takım çözülür.
iran'ın sıkıştırması sonucu açıklanmış bu rakam. uluslararası düzeyde takipçisi olacağız diye bastırıyorlardı. adamlar haklı çıktı. yoksa bu aşağılık bedevilere göre 800 diye üstü kapatılacaktı herhalde.
suudi hükümetini savunan cahiller var türkiye'de de. allah onların da belasını versin. 4173 kişi ne demek lan?
suudi hükümetini savunan cahiller var türkiye'de de. allah onların da belasını versin. 4173 kişi ne demek lan?
açıkçası takımı beğendim. yapılacak 10 ya da daha fazla tane nokta atış transferle sezonu kurtarırız.