Sık geçen başlıklar
yine davasını satan milliyetçi siyasetçi. şaşırdık mı? hayır. sinan oğan, bahçeli, meral mommy... bu insanların tek derdi insanların vatan sevgisini sömürerek oyları alıp, üzerine kazanımlar elde etmek.
kazık girdiyse bayerne girdi. sizin ananızın amına girmedi ya şikeci troller.
galatasarayın verilmeyen golünü saymayan bir orospuevladı görüyorum.

edit: bakın süzme dün ne yazmış

"pardon da ne bekliyorsunuz lan? adam elini açıyor, eline çarpıyor, var görüyor, 50 kere bakıyor

ne diyecekler peki? ya size bu sezon çok penaltı verdik bunu veremeyecez mi diyecekler?

allah rakibin de ortalama zekada olanını versin ne diyeyim."

bunun gibilerle rakip olduğumuz için utanıyorum.