acun sende lube sende ama fetö gsde. yersen kirşen
Sık geçen başlıklar
badazz 6
ekşi profiliyine davasını satan milliyetçi siyasetçi. şaşırdık mı? hayır. sinan oğan, bahçeli, meral mommy... bu insanların tek derdi insanların vatan sevgisini sömürerek oyları alıp, üzerine kazanımlar elde etmek.
ulan bunlar değil miydi trabzon maçından sonra günlerce ahlaktan, adaletten bahsedip kafa siken. ne oldu lan? hani kazanan sevinirdi de kaybeden hazmetmek zorundaydı. ikiyüzlüsünüz.
kazık girdiyse bayerne girdi. sizin ananızın amına girmedi ya şikeci troller.
galatasarayın verilmeyen golünü saymayan bir orospuevladı görüyorum.
edit: bakın süzme dün ne yazmış
"pardon da ne bekliyorsunuz lan? adam elini açıyor, eline çarpıyor, var görüyor, 50 kere bakıyor
ne diyecekler peki? ya size bu sezon çok penaltı verdik bunu veremeyecez mi diyecekler?
allah rakibin de ortalama zekada olanını versin ne diyeyim."
bunun gibilerle rakip olduğumuz için utanıyorum.
edit: bakın süzme dün ne yazmış
"pardon da ne bekliyorsunuz lan? adam elini açıyor, eline çarpıyor, var görüyor, 50 kere bakıyor
ne diyecekler peki? ya size bu sezon çok penaltı verdik bunu veremeyecez mi diyecekler?
allah rakibin de ortalama zekada olanını versin ne diyeyim."
bunun gibilerle rakip olduğumuz için utanıyorum.
halbuki kalede 8m euroluk dünyanın en über kalecisi livakovic olsaydı, ts bugün 5-0 öndeydi.