(bkz: blade 2)
Sık geçen başlıklar
lutfenbenialdatma 3
ekşi profilibaşlığı açan arkadaş "yok kadınsa öldürürsün, erkekse sırtını sıvazlarsın" falan demiş.
bu kadar saçma bir argüman görmedim. hayır yani cinayet işleyen babayı suçlayabileceğin, eleştirebileceğin bin tane şey varken böyle bir argümanla gelmen...
bu arada kız eğer ki masum ise onu öldüren kişi tez zamanda hukuk önünde cezasını ve belasını bulsun yok eğer ki gerçekten katil baba tarafından iddia edildiği gibi türk gençliğini zehirleyen bir zehir taciriyse gebersin umurumda değil.
bu kadar saçma bir argüman görmedim. hayır yani cinayet işleyen babayı suçlayabileceğin, eleştirebileceğin bin tane şey varken böyle bir argümanla gelmen...
bu arada kız eğer ki masum ise onu öldüren kişi tez zamanda hukuk önünde cezasını ve belasını bulsun yok eğer ki gerçekten katil baba tarafından iddia edildiği gibi türk gençliğini zehirleyen bir zehir taciriyse gebersin umurumda değil.
annemin hala yaptığından bahisle karanlık dönemde olduğumuzu fark etmemi sağlayan olay.
oğlum o yoğurdun tadı nerede var?
kaymağını ekmeğe sür tek onu ye ölmezsin.
edit : yorgana sarmasının nedeni annemin dediğine göre küstürmemekmiş. küstürmezsen tadı çok güzel olur evladım dedi. bir şey söyleyeyim mi dünyanın en güzel tadı bu arada net.
oğlum o yoğurdun tadı nerede var?
kaymağını ekmeğe sür tek onu ye ölmezsin.
edit : yorgana sarmasının nedeni annemin dediğine göre küstürmemekmiş. küstürmezsen tadı çok güzel olur evladım dedi. bir şey söyleyeyim mi dünyanın en güzel tadı bu arada net.