Sık geçen başlıklar

bir tencere süte yorgan sarılan karanlık dönem 4

ekşi'de gör
annemin hala yaptığından bahisle karanlık dönemde olduğumuzu fark etmemi sağlayan olay.

oğlum o yoğurdun tadı nerede var?
kaymağını ekmeğe sür tek onu ye ölmezsin.

edit : yorgana sarmasının nedeni annemin dediğine göre küstürmemekmiş. küstürmezsen tadı çok güzel olur evladım dedi. bir şey söyleyeyim mi dünyanın en güzel tadı bu arada net.
neyse ki artık english home battaniyesine sarıyoruz da şehirli olduğumuz belli oluyor.
bizim hala çıkmadığımız ama bundan rahatsız olmak şöyle dursun aksine oldukça memnun olduğumuz dönemdir.