Sık geçen başlıklar

öz kızını sokak ortasında vahşice öldüren baba 1

ekşi'de gör
başlığı açan arkadaş "yok kadınsa öldürürsün, erkekse sırtını sıvazlarsın" falan demiş.
bu kadar saçma bir argüman görmedim. hayır yani cinayet işleyen babayı suçlayabileceğin, eleştirebileceğin bin tane şey varken böyle bir argümanla gelmen...

bu arada kız eğer ki masum ise onu öldüren kişi tez zamanda hukuk önünde cezasını ve belasını bulsun yok eğer ki gerçekten katil baba tarafından iddia edildiği gibi türk gençliğini zehirleyen bir zehir taciriyse gebersin umurumda değil.