bireysel arkadaşlara göre hava hoş. ne gerek var la şubeye falan demişler. ponçikler sizin için açılmıyor o şubelerin büyük çoğunluğu. hatta herhangi bir bankanın bireysel müşterileri önemsediğini bile sanmıyorum.
1- çek/senet işleri nasıl yürüyecek.
2- kobiler nakit parayı nereden bulacak. (eft istemez o cenah)
3- kobi kredileri için imzalar nasıl atılacak. fotokopiler nasıl alınacak. en uyduruk ticari kredi için dergi imzalıyorsun. kçs denir adına. bu ıslak imzalar nerede muhafaza edilecek.
4- şube atmlerine kim bakacak. bağımsız atm maliyeti inanılmaz yüksektir.
not: bir eski çalışan.
şube kapanma sebebi en başta kira kaynaklı bu arada örnek versem hassiktir çekersiniz de gerek yok yazmaya.
09.12.2023 · 29. sıra
himgan
08.12.2023 01:20 ~ 01:24