yoo pekala beşiktaş ve fener gibi üçüncü sınıflarda da oynayabilir.
Sık geçen başlıklar
didier therockbah 6
ekşi profili
agger bırakmayı düşünüyorum kabul edemem diyince aziz '' hadi dostum son bir iş. kahrolası son bir iş'' demiş.
ergin ataman tarafından yine tokmaklanmış olan koç. sahaya çıkamayan takım denmiş. rezalet bir kararla faulü görmeyip maçı senden alıp rakibine veren hakem taşşak geçer gibi final maçına tekrar verilirse çıkmazsın güzel kardeşim. bu işler sahadan çekiliriz havuzdan çıkarız dedikten sonra bir cacık yiyememeye benzemez en az 80 okka taşşak ister.
çıkmasa ve golü yese neden çıkmadı denecekti. geçiniz. her maç hata yapabilir zira hiç bir üst düzey kaleci bu adam kadar pozisyona maruz kalmıyor. neuer, gea falan bunun üçde biri pozisyon görmüyor kalesinde. zira adamların defans denilen olguları var. neuer bayern defansı barca tarafından az biraz rencide edilince tak diye kapattığı köşeden yiyiverdi golü. bu işler böyledir. sürekli kritik hamleler yapmak zorunda kalırsan hata yaparsın. sadece futbolda değil her işte. iş bölümü bunun için vardır her boku sen yapmak zorunda olma diye.
bugün hazırladığı 11'e bakarak diyor ki ;
evlatlar evlatlar
benim değil mi evlatlar
kuruyup gitse de evlatlar
inat değil mi evlatlar
umhh umhh evlatlar
ımhh ımhh evlatlar.
evlatlar evlatlar
benim değil mi evlatlar
kuruyup gitse de evlatlar
inat değil mi evlatlar
umhh umhh evlatlar
ımhh ımhh evlatlar.
arda rakiplerini bir bir eliyor. adam evliya çıktı rıza baba.