Sık geçen başlıklar

hoegaathet 6

ekşi profili
önemli anlarda gol yemesin, skoru tutsun, bize maç aldırsın diye aldık livakoviç'i, hata yapmasın, gol yemesin diye değil.
ben altay yerinde olsam ismail kartal'a gidip kaleden affımı isterim, inat etmenin gereği yok.
taraftar olarak istemiyoruz kendisini, beş yıldır sabrediyoruz, artık yeter, zorlamanın anlamı yok.
benzer bir durum beşiktaş'ta yaşandı, taraftar her gelen ilk golü yediği için ersin'i istemiyordu, şenol güneş geldi bir maç denedi, baktı olmuyor kaleyi mert günok'a verdi.
taraftar olarak maçlarda altay sebebiyle gerilmek istemiyoruz, rahat maç izlemek istiyoruz.
yeter artık, git kardeşim.