bence iki mevsime indi, sadece yaz ve kış yaşıyoruz.
Sık geçen başlıklar
hoegaathet 6
ekşi profiliönemli anlarda gol yemesin, skoru tutsun, bize maç aldırsın diye aldık livakoviç'i, hata yapmasın, gol yemesin diye değil.
nabiyon len :)
ben altay yerinde olsam ismail kartal'a gidip kaleden affımı isterim, inat etmenin gereği yok.
taraftar olarak istemiyoruz kendisini, beş yıldır sabrediyoruz, artık yeter, zorlamanın anlamı yok.
benzer bir durum beşiktaş'ta yaşandı, taraftar her gelen ilk golü yediği için ersin'i istemiyordu, şenol güneş geldi bir maç denedi, baktı olmuyor kaleyi mert günok'a verdi.
taraftar olarak maçlarda altay sebebiyle gerilmek istemiyoruz, rahat maç izlemek istiyoruz.
yeter artık, git kardeşim.
taraftar olarak istemiyoruz kendisini, beş yıldır sabrediyoruz, artık yeter, zorlamanın anlamı yok.
benzer bir durum beşiktaş'ta yaşandı, taraftar her gelen ilk golü yediği için ersin'i istemiyordu, şenol güneş geldi bir maç denedi, baktı olmuyor kaleyi mert günok'a verdi.
taraftar olarak maçlarda altay sebebiyle gerilmek istemiyoruz, rahat maç izlemek istiyoruz.
yeter artık, git kardeşim.
(bkz: siktir git)
bunun bir sorun olduğunu bilmiyordum.
insan, sevdiğinin yanında durur, hayatı onunla paylaşır, bazen hayat acı bazen tatlı olur ama yine de onunlasındır bundan daha güzel ne olabilir.
başlığa bak amk, bitmişsiniz la siz.
insan, sevdiğinin yanında durur, hayatı onunla paylaşır, bazen hayat acı bazen tatlı olur ama yine de onunlasındır bundan daha güzel ne olabilir.
başlığa bak amk, bitmişsiniz la siz.