Sık geçen başlıklar

mevsimlerin 1 ay ileri kaydığı gerçeği 2

ekşi'de gör
bence iki mevsime indi, sadece yaz ve kış yaşıyoruz.
kesinlikle böyle bir şey var haziran ayı soğuk sanki 10 sene öncesinin mayısı gibi geçiyor. yazın en sıcak olduğu zamanlar eylül ayı yine 10 sene öncenin ağustosu gibi diğer aylar içinde öyle denilebilir kış aralık'ta değil ocakta başlıyor dünyanın çivisi iyiden iyiye çıkıyor.:(