Sık geçen başlıklar
12 yıllık bi yazar abiniz olarak birçok bilgiye sahibim ama hanımlara saygımdan ötürü böyle bir şerefsizliğe girişmediğim soru. siz bir şeyler yaşadığınız kadın hakkında konuşuyor musunuz bre pezevenkler bre gavatlar. padişah olsam ulu orta çükünüzü kökten alırdım ulan.
oldu olacak ambüs yapasalar dediğim büs. bu kadar mı delirdik lan kadınlar için ayrı otobüs falan. şimdi bu pembe tekerlekli kutuyu kaçıracak hanımefendinin sınavına yetişmesi için normal otobüse binmesiyle adının orospuya çıkması aynı anda olur. delirdik vallahi delirdik. erkekler için de mavi ibneler için de rangarenk bir otobüs yaptıralım böyle olacaksa.