Sık geçen başlıklar
işin goygoyu bir yana, dostta değiliz kardeş de diyecek kadar gerizekalı olan varmış gerçekten.

birader ben yarın sabah iş yerine gittiğimde yine fenerbahçeli kardeşimle dostumla yemek yiyecem. dışarda beşiktaşlı kardeşimle gezicem. aptal olmayın bu kadar.
bu tarz başlıkları açan, hortlatan, canlandıran, destek olan herkes aktrolldür benim gözümde. aktroll olmayan da gerizekalı, beyinsiz aveldir.

2. kategoriye giren aptallar, 21 yıllık akp iktidarının en büyük kazanımıdır akp için. böyle gerizekalı sürüsü olduğu sürece, akp kendi seçmenini rahat rahat konsolide eder.