işin goygoyu bir yana, dostta değiliz kardeş de diyecek kadar gerizekalı olan varmış gerçekten.
birader ben yarın sabah iş yerine gittiğimde yine fenerbahçeli kardeşimle dostumla yemek yiyecem. dışarda beşiktaşlı kardeşimle gezicem. aptal olmayın bu kadar.
01.06.2023 · 13. sıra
asier
31.05.2023 00:05