cumhuriyetçiler "insan" olduğundan insanlık dışı bir rövanş olmayacaktır.
hukuk çerçevesinde devr-i sabık olsun tabi...
Sık geçen başlıklar
bu kacinci guzum 5
ekşi profiliinsanı zorla zaman'a abone yaparsınız lan!
bir başlık açıyorsun, açtığın başlıkta verdiğin bir örnek yok. sığ bir yorumla bizi ikna etmeye çalışıyorsun.
ben propaganda yapıyor/yapmıyor noktasında değilim. tüm medyanın içine tüküreyim de, böyle ak-it ağzıyla açtığın saçma başlıklarla gelme bana!
bir başlık açıyorsun, açtığın başlıkta verdiğin bir örnek yok. sığ bir yorumla bizi ikna etmeye çalışıyorsun.
ben propaganda yapıyor/yapmıyor noktasında değilim. tüm medyanın içine tüküreyim de, böyle ak-it ağzıyla açtığın saçma başlıklarla gelme bana!
sonucunda ne karar çıkarsa çıksın sarı-lacivert aşkımızın üzerindeki "şikeci" damgası temizlenmeyecektir.
(bkz: defol git aziz yıldırım)
(bkz: defol git aziz yıldırım)
hakkında yorum yapılırken elin vicdanda olması ve büyük konuşulmaması gereken durum. öncesiyle, sonrasıyla yaşamadan bilmenin, hissetmenin mümkünatı yoktur. üzerine geyik muhabbeti yapılması hiç hoş değil.
gözlerin gördüğünü, kulakların duyduğunu hala inkar etmeye çalışan karaktersizler de var.
canlı yayında söylenmiş söz.
canlı yayında söylenmiş söz.