ona bakarsan soylu'da tayyip erdoğan 'dan hesap soracakti , bakan oldu.. devlet bahçeli'nin tayyip için dediklerini söylemiyorum bile.
(bkz: akp'den yüce divanda hesap sormazsam namussuzum)
edit : çok mesaj geldi.
onlar öyle yaptıysa , kemal'de yapabilir sorun yok öyle mi ? diye ;
tabi ki hayir.. başlığı açan arkadaşın 20 yıldir gözünun önünde kabak gibi duran ve görmezden geldiği haksız bir durumu, devran dönmeye başladığında bugünden saldırıya geçmesinin yüzsüzlük olduğunu düşünüyorum.
08.03.2023 · 44. sıra
cukur
07.03.2023 16:50 ~ 18:46