Sık geçen başlıklar

ali babacan'ı yüce divana göndereceğim 1

ekşi'de gör
ona bakarsan soylu'da tayyip erdoğan 'dan hesap soracakti , bakan oldu.. devlet bahçeli'nin tayyip için dediklerini söylemiyorum bile.

(bkz: akp'den yüce divanda hesap sormazsam namussuzum)

edit : çok mesaj geldi.

onlar öyle yaptıysa , kemal'de yapabilir sorun yok öyle mi ? diye ;

tabi ki hayir.. başlığı açan arkadaşın 20 yıldir gözünun önünde kabak gibi duran ve görmezden geldiği haksız bir durumu, devran dönmeye başladığında bugünden saldırıya geçmesinin yüzsüzlük olduğunu düşünüyorum.