Sık geçen başlıklar

robbstrak 4

ekşi profili
adam resmen gözümün önünde tayyip erdoğan'a dönüştü. soru soran da fetöcü oldu. gelen insanlara da hakaret etmiş. ya bununla bize sürtük diyen adamın ne farkı var!

edit: (bkz: fay hattının kırılması allah'ın iradesiyledir)

edit2 : ya amk bana yok adam hakan şükür ile alakalı twit atmış yok ceza almış fetöye yardım yataklıktan diye yazıp durmayın amk. adamın cezasını varsa almış çekmiş. adam senin fetö ile bağlantı var diye şimdiki zaman fiili ile suçluyor. sanki kendisine soruyu fetö sorduruyormuş gibi kafanız mı güzel! bu memlekette işine gelmeyeni terörist ilan eden onların maşası diye linç ettiren bir parti genel başkanına sahip zaten ikincisine hiç gerek yok. ayrıca adam koca salona hakaret ediyor insanlara bağırıyor çağırıyor. siz halen adam haklı bak dosyası varmış önceden ceza almış diyor. o fetö soruşturmaları bağımsız yargı tarafından yapılsaydı görürdünüz kimler kimler ceza alıyor kimler almıyor.