20 yılda en çok takdir ettiğimiz adam 20 günde en nefret edilen adam haline geldi.
Sık geçen başlıklar
17 nisan 2023 babala tv muharrem ince yayını 5
ekşi'de görchp tek başına liste hazırlasa :
chp 26% 170 vekil
iyip 11% 50 vekil
hdp+tip 12% 75 vekil
deva 2% 0 vekil
saadet 1% 0 vekil
gelecek 0.7% 0 vekil
dp 0.3% 0 vekil
toplam : 290
akp 36% 280 vekil
mhp 7% 30 vekil
toplam : 310
chp ortak liste yapınca :
chp 29% 200 vekil (170 yine korundu + 30 deva / saadet / gelecek) (%4 oyun çeyreğini kayıp aldım)
iyip 11% 60 vekil
hdp+tip 12% 75 vekil
toplam : 320
akp 36% 255 vekil
mhp 7% 25 vekil
toplam : 280
ortak liste olunca ne oldu? chp 170 has chpli vekilinden kaybetmedi. akp ve mhp 30 vekil kaybetti. muhalefet 30 vekil kazandı. meclis çoğunluğunu almak için bu kazanım çok önemli.
ince’nin dediği gibi sayı 77 değil ayrıca. bütün meclis 600 vekil chp olursa 77 olur. seçilebilecek yerden olanlar 30. bunlar karşıya geçerse ne olurmuş. lan zaten ortak liste olmasa direkt karşıda 30 akpli fazla oluyor.
ben bıktım gerçekten. bunları neden anlatıp durmak zorunda kalıyoruz biz. ince bunları bilmiyor mu? elbet biliyor. onun derdi başka.
edit : bir ek yapmak istiyorum. saat 5 oldu can sıkıntısından uyuyamadım. erdoğan'ın bu ülkede seçim kazanmasının nedeni bu büyük eğitimsizlik. biz daha kendi kitlemize bunları anlatamıyoruz. ince herkesin bu konuları anlamayacağını bilerek bu zayıf karna oynuyor. rahatça "chp 77 vekil veriyor" diyebiliyor çünkü bunu yukarıdaki gibi anlatsak da bir kısım insana ulaşamayacağımızı biliyor. bir kısım insanın "vay be chp 77 vekil vermiş" diyerek kendisini haklı göreceğini düşünüyor ki evet bu ülkede bunun alıcısını bulabilir. dediğim gibi bu konular karışık konular ve herkes bu bilgilere sahip değil. chp'nin neden bunu yaptığını da anlamıyor.birleşmek gerektiğini anlatamıyoruz. özellikle yaşça küçük arkadaşlar bizim geçmişte yaşadıklarımızı yaşamadıklarından birleşmeden de seçimin kazanılabileceğini zannediyor.
karşıda büyük bir şebeke var. bunlarla biz sıradan insanların mücadele edemediğini anladım artık. pes ediyorum yani. bu sitede büyük bir troll operasyonu var. ben bunu yazdım diye nick altıma gelip "para karşılığı entry yazıyor" "karşıt görüşlere aktroll diyor" diyen yeni biri gelmiş. baktım adam troll değil daha önce bu tür şeyler yazanlar troll olduğundan önemsemiyordum. bayağı bayağı benim para karşılığı bunları yaptığımı sanıyor. o arkadaşa şu konuda katılıyorum. kafası azıcık bile olsa çalışan adama göre değil bu ülke. bırakıp gitmek zorunda bu insanlar sanırım. yoksa sadece acı çekecekler.
bu arkadaş bilmiyor belki ama ben her gün şunları görüyorum :
saat 00:00 olunca entry giren kılıçdaroğlu karalayan ince parlatan troller :
endoplazmik fantastik : link
paul sahillleri : link
paul sahillleri devam : link
paul sahillleri devam : link
her saat aynı şablonla yazanlar (sadece son 2 günde yazdıkları) :
konigheinrich : link
nightsniffer : link
bir de bu hesapların önemli bir kısmı uzun süre deaktif kalıp birden aktifleşip sabah akşam benzer şekilde muhalefete saldırarak ince parlatarak siyaset yazmaya başlayan hesaplar : link
hatta bu konuda bir arkadaş bayağı güzel bir çalışma yapmıştı : #151238370
bir de depremden sonra aktifleştirilen hesaplarda ne hikmetse onlarca sabah akşam siyaset yazan hesap geldi sözlüğe. tesadüfe bakın ki hepsi de inceci.
ben sadece örnek olarak 6-7 yazarı buraya koydum. bunlar gibi o kadar çok var ki. bunlarla normal insanların baş etmesi halkı uyarmaya çalışması imkansız bunu gördüm. bu gidişle olacak olan yine erdoğan kazanabilir. muhalefet olarak biz bunlarla mücadele edemedik. hiç bir bireysel çıkarım olmadan bunları gördükçe sadece ülkem için artık şu seçimi bu kadar yaklaşmışken kazanalım diye insanları uyarmaya çalışıyorum ama olacak gibi değil. böylesine organize bir kötülükle ancak organize şekilde mücadele edilebilir. ben chp'ye de kızıyorum. bunlarla neden mücadele etmiyorsunuz? neden sıradan insanlara bırakıyorsunuz bu mücadeleyi? yoruldum artık. işin kötüsü bunlardan bazıları gerçekten troll de olmayabilir. kılıçdaroğlu nefretiyle ona kaybettirmek için uğraşan ince'nin içindeki nefrete benzer nefretle ve motivasyonla muhalefete seçim kaybettirmek için uğraşan insanlar olabilir ve türkiye'de muhalif seçmen içinde de bunların yaydığı propagandayla etkilenebilecek büyük bir cehalet var.
kılıçdaroğlu doğru olan şeyi yapıyor. ne kadar kızarsanız kızın ali babacan, davutoğlu, temel bey gibilerle ve hatta hdp ile yan yana gelmeden erdoğan'ı yenemezsiniz. ince'nin dediği şekilde onu dışla bunu dışla bu şekilde kazanamazsınız. kendi çevreniz size böyle seçim kazanılır gibi gelmesine neden olsa da sizin çevreniz dar ve hep sizin gibilerin olduğu bir çevre. türkiye'nin ihtiyacı olan da bu değil. bu kafayla varacağımız yer erdoğan yönetiminden farklı bir yer de değil. ince de bu şekilde kazanılamayacağını biliyor onun derdi kılıçdaroğlu kazanamasın. kılıçdaroğlu kaybetsin ve muhalefet de bana kalsın. kılıçdaroğlu kazanırsa çünkü yeni dönemde ekrem imamoğlu ve mansur yavaş varken kimsenin kendi yüzüne bakmayacağını biliyor. bu seçim son seçim değil söylemleri de bu yüzden. bu ülkeyi düşünmüyor! siz bugün yan yana gelinenlerden korkuyor olabilirsiniz ama kılıçdaroğlu'nun arkasındaki seçmen gelecekte ona bir hata yaptırmaz bunu anlamanız lazım. yeni dönemde olur da iktidar değişirse pkk'ya veya başka zararlı yapılara taviz verilmeyecek. bu olursa zaten kılıçdaroğlu başta kalamaz. erdoğan gibi bir medyası yok onun gibi bir seçmeni de yok. öyle gelip de hata yapıp da başta kalabilecek yapıda birisi de değil. sizi sadece korkutuyorlar.
ben her gün sokak röportajları izliyorum. erdoğan'ın kitlesi değişik bir kitle. bunlar ülkede ne olursa olsun erdoğan'a oy verecek hipnoz olmuş veya çıkarla bağlanmış bir grup. siz bölünerek bu cehaletle ve çıkar örgütüyle baş edemezsiniz. ülkedeki bütün makul insanları ideolojisinden bağımsız yan yana getirmeniz lazım. şu an ince'nin yaptığı şeyler sadece erdoğan'a yaramaktadır. bunu da bilinçli yapmaktadır. burada onu parlatan troller hepsi büyük bir şebeke. ben artık kendimi bunlar karşısında çaresiz hissediyorum. sıradan bir insanın elinden gelenler bir yere kadar. bu troll faaliyetlerini her gün gördüğümden bazen benzer şeyleri yazıp duran troll olmayan bazı yazarları da yanlışlıkla troll zannedebiliyorum ancak her şey birbirine çok karıştı. ince ve arkasındaki bir grup kılıçdaroğlu nefretiyle ondan intikam almak için ülkeyi adım adım felakete götürüyorlar. onu parlatan troller de bu durumu farkedip kullanıyorlar. buna karşı bir şey yapmazsanız bu ülke bu gidişle büyük bir felakete gidecek. kimse erdoğan'ı konuşmuyor dikkat ederseniz seçime kalmış 4 hafta birbirimizle kavga ediyoruz çünkü bu kavga trollerle canlı tutuluyor. adamlar sabah akşam yazıyorlar. normal hesaplar da bunlara cevap veriyor haliyle erdoğan kötü yönetimine rağmen konuşulmuyor ve aradan sıyrılıyor.
tanım : ince'nin türkiye'nin zayıf karnını bilerek ve onu kullanarak muhalefetten parça kopartarak seçimi muhalefete kaybettirmek için uğraştığı yeni bir program.
chp 26% 170 vekil
iyip 11% 50 vekil
hdp+tip 12% 75 vekil
deva 2% 0 vekil
saadet 1% 0 vekil
gelecek 0.7% 0 vekil
dp 0.3% 0 vekil
toplam : 290
akp 36% 280 vekil
mhp 7% 30 vekil
toplam : 310
chp ortak liste yapınca :
chp 29% 200 vekil (170 yine korundu + 30 deva / saadet / gelecek) (%4 oyun çeyreğini kayıp aldım)
iyip 11% 60 vekil
hdp+tip 12% 75 vekil
toplam : 320
akp 36% 255 vekil
mhp 7% 25 vekil
toplam : 280
ortak liste olunca ne oldu? chp 170 has chpli vekilinden kaybetmedi. akp ve mhp 30 vekil kaybetti. muhalefet 30 vekil kazandı. meclis çoğunluğunu almak için bu kazanım çok önemli.
ince’nin dediği gibi sayı 77 değil ayrıca. bütün meclis 600 vekil chp olursa 77 olur. seçilebilecek yerden olanlar 30. bunlar karşıya geçerse ne olurmuş. lan zaten ortak liste olmasa direkt karşıda 30 akpli fazla oluyor.
ben bıktım gerçekten. bunları neden anlatıp durmak zorunda kalıyoruz biz. ince bunları bilmiyor mu? elbet biliyor. onun derdi başka.
edit : bir ek yapmak istiyorum. saat 5 oldu can sıkıntısından uyuyamadım. erdoğan'ın bu ülkede seçim kazanmasının nedeni bu büyük eğitimsizlik. biz daha kendi kitlemize bunları anlatamıyoruz. ince herkesin bu konuları anlamayacağını bilerek bu zayıf karna oynuyor. rahatça "chp 77 vekil veriyor" diyebiliyor çünkü bunu yukarıdaki gibi anlatsak da bir kısım insana ulaşamayacağımızı biliyor. bir kısım insanın "vay be chp 77 vekil vermiş" diyerek kendisini haklı göreceğini düşünüyor ki evet bu ülkede bunun alıcısını bulabilir. dediğim gibi bu konular karışık konular ve herkes bu bilgilere sahip değil. chp'nin neden bunu yaptığını da anlamıyor.birleşmek gerektiğini anlatamıyoruz. özellikle yaşça küçük arkadaşlar bizim geçmişte yaşadıklarımızı yaşamadıklarından birleşmeden de seçimin kazanılabileceğini zannediyor.
karşıda büyük bir şebeke var. bunlarla biz sıradan insanların mücadele edemediğini anladım artık. pes ediyorum yani. bu sitede büyük bir troll operasyonu var. ben bunu yazdım diye nick altıma gelip "para karşılığı entry yazıyor" "karşıt görüşlere aktroll diyor" diyen yeni biri gelmiş. baktım adam troll değil daha önce bu tür şeyler yazanlar troll olduğundan önemsemiyordum. bayağı bayağı benim para karşılığı bunları yaptığımı sanıyor. o arkadaşa şu konuda katılıyorum. kafası azıcık bile olsa çalışan adama göre değil bu ülke. bırakıp gitmek zorunda bu insanlar sanırım. yoksa sadece acı çekecekler.
bu arkadaş bilmiyor belki ama ben her gün şunları görüyorum :
saat 00:00 olunca entry giren kılıçdaroğlu karalayan ince parlatan troller :
endoplazmik fantastik : link
paul sahillleri : link
paul sahillleri devam : link
paul sahillleri devam : link
her saat aynı şablonla yazanlar (sadece son 2 günde yazdıkları) :
konigheinrich : link
nightsniffer : link
bir de bu hesapların önemli bir kısmı uzun süre deaktif kalıp birden aktifleşip sabah akşam benzer şekilde muhalefete saldırarak ince parlatarak siyaset yazmaya başlayan hesaplar : link
hatta bu konuda bir arkadaş bayağı güzel bir çalışma yapmıştı : #151238370
bir de depremden sonra aktifleştirilen hesaplarda ne hikmetse onlarca sabah akşam siyaset yazan hesap geldi sözlüğe. tesadüfe bakın ki hepsi de inceci.
ben sadece örnek olarak 6-7 yazarı buraya koydum. bunlar gibi o kadar çok var ki. bunlarla normal insanların baş etmesi halkı uyarmaya çalışması imkansız bunu gördüm. bu gidişle olacak olan yine erdoğan kazanabilir. muhalefet olarak biz bunlarla mücadele edemedik. hiç bir bireysel çıkarım olmadan bunları gördükçe sadece ülkem için artık şu seçimi bu kadar yaklaşmışken kazanalım diye insanları uyarmaya çalışıyorum ama olacak gibi değil. böylesine organize bir kötülükle ancak organize şekilde mücadele edilebilir. ben chp'ye de kızıyorum. bunlarla neden mücadele etmiyorsunuz? neden sıradan insanlara bırakıyorsunuz bu mücadeleyi? yoruldum artık. işin kötüsü bunlardan bazıları gerçekten troll de olmayabilir. kılıçdaroğlu nefretiyle ona kaybettirmek için uğraşan ince'nin içindeki nefrete benzer nefretle ve motivasyonla muhalefete seçim kaybettirmek için uğraşan insanlar olabilir ve türkiye'de muhalif seçmen içinde de bunların yaydığı propagandayla etkilenebilecek büyük bir cehalet var.
kılıçdaroğlu doğru olan şeyi yapıyor. ne kadar kızarsanız kızın ali babacan, davutoğlu, temel bey gibilerle ve hatta hdp ile yan yana gelmeden erdoğan'ı yenemezsiniz. ince'nin dediği şekilde onu dışla bunu dışla bu şekilde kazanamazsınız. kendi çevreniz size böyle seçim kazanılır gibi gelmesine neden olsa da sizin çevreniz dar ve hep sizin gibilerin olduğu bir çevre. türkiye'nin ihtiyacı olan da bu değil. bu kafayla varacağımız yer erdoğan yönetiminden farklı bir yer de değil. ince de bu şekilde kazanılamayacağını biliyor onun derdi kılıçdaroğlu kazanamasın. kılıçdaroğlu kaybetsin ve muhalefet de bana kalsın. kılıçdaroğlu kazanırsa çünkü yeni dönemde ekrem imamoğlu ve mansur yavaş varken kimsenin kendi yüzüne bakmayacağını biliyor. bu seçim son seçim değil söylemleri de bu yüzden. bu ülkeyi düşünmüyor! siz bugün yan yana gelinenlerden korkuyor olabilirsiniz ama kılıçdaroğlu'nun arkasındaki seçmen gelecekte ona bir hata yaptırmaz bunu anlamanız lazım. yeni dönemde olur da iktidar değişirse pkk'ya veya başka zararlı yapılara taviz verilmeyecek. bu olursa zaten kılıçdaroğlu başta kalamaz. erdoğan gibi bir medyası yok onun gibi bir seçmeni de yok. öyle gelip de hata yapıp da başta kalabilecek yapıda birisi de değil. sizi sadece korkutuyorlar.
ben her gün sokak röportajları izliyorum. erdoğan'ın kitlesi değişik bir kitle. bunlar ülkede ne olursa olsun erdoğan'a oy verecek hipnoz olmuş veya çıkarla bağlanmış bir grup. siz bölünerek bu cehaletle ve çıkar örgütüyle baş edemezsiniz. ülkedeki bütün makul insanları ideolojisinden bağımsız yan yana getirmeniz lazım. şu an ince'nin yaptığı şeyler sadece erdoğan'a yaramaktadır. bunu da bilinçli yapmaktadır. burada onu parlatan troller hepsi büyük bir şebeke. ben artık kendimi bunlar karşısında çaresiz hissediyorum. sıradan bir insanın elinden gelenler bir yere kadar. bu troll faaliyetlerini her gün gördüğümden bazen benzer şeyleri yazıp duran troll olmayan bazı yazarları da yanlışlıkla troll zannedebiliyorum ancak her şey birbirine çok karıştı. ince ve arkasındaki bir grup kılıçdaroğlu nefretiyle ondan intikam almak için ülkeyi adım adım felakete götürüyorlar. onu parlatan troller de bu durumu farkedip kullanıyorlar. buna karşı bir şey yapmazsanız bu ülke bu gidişle büyük bir felakete gidecek. kimse erdoğan'ı konuşmuyor dikkat ederseniz seçime kalmış 4 hafta birbirimizle kavga ediyoruz çünkü bu kavga trollerle canlı tutuluyor. adamlar sabah akşam yazıyorlar. normal hesaplar da bunlara cevap veriyor haliyle erdoğan kötü yönetimine rağmen konuşulmuyor ve aradan sıyrılıyor.
tanım : ince'nin türkiye'nin zayıf karnını bilerek ve onu kullanarak muhalefetten parça kopartarak seçimi muhalefete kaybettirmek için uğraştığı yeni bir program.
muharrem ince belli ki en düşük seviyede bir kasaba politikacısı. bin tane oyum olsa birini vermem...
gel gör ki internette "iyi ki 2018'de seçilmemişsin" diyen arkadaşlar var. o arkadaşlara kötü bir haberim var. 2018'de en düşük seviyede, agresif, sıfır ehliyetli bir kasaba politikacısını bile seçsek bugünkünden fersah fersah iyi bir durumda olurduk. necip milletimiz dandik kasaba politikacısını bile mumla arayacağımız seçimler yaptı çünkü. kadro, parti, liyakatli bürokratlara falan hiç girmiyorum, doğrudan tek adam yönetecek diye düşünün. 2018'de rambo okan'ı seçsek daha iyi olurdu, öyle diyeyim.
gel gör ki internette "iyi ki 2018'de seçilmemişsin" diyen arkadaşlar var. o arkadaşlara kötü bir haberim var. 2018'de en düşük seviyede, agresif, sıfır ehliyetli bir kasaba politikacısını bile seçsek bugünkünden fersah fersah iyi bir durumda olurduk. necip milletimiz dandik kasaba politikacısını bile mumla arayacağımız seçimler yaptı çünkü. kadro, parti, liyakatli bürokratlara falan hiç girmiyorum, doğrudan tek adam yönetecek diye düşünün. 2018'de rambo okan'ı seçsek daha iyi olurdu, öyle diyeyim.
bu adama bari milli eğitim bakanlığını versinler diyordum. şimdi bu düşüncemden de vazgeçtim. bu adam her yönetime akrabalarını yerleştirir. ne çirkinleşti bu adam böyle. kendisinden tiksindiriyor.
adam resmen gözümün önünde tayyip erdoğan'a dönüştü. soru soran da fetöcü oldu. gelen insanlara da hakaret etmiş. ya bununla bize sürtük diyen adamın ne farkı var!
edit: (bkz: fay hattının kırılması allah'ın iradesiyledir)
edit2 : ya amk bana yok adam hakan şükür ile alakalı twit atmış yok ceza almış fetöye yardım yataklıktan diye yazıp durmayın amk. adamın cezasını varsa almış çekmiş. adam senin fetö ile bağlantı var diye şimdiki zaman fiili ile suçluyor. sanki kendisine soruyu fetö sorduruyormuş gibi kafanız mı güzel! bu memlekette işine gelmeyeni terörist ilan eden onların maşası diye linç ettiren bir parti genel başkanına sahip zaten ikincisine hiç gerek yok. ayrıca adam koca salona hakaret ediyor insanlara bağırıyor çağırıyor. siz halen adam haklı bak dosyası varmış önceden ceza almış diyor. o fetö soruşturmaları bağımsız yargı tarafından yapılsaydı görürdünüz kimler kimler ceza alıyor kimler almıyor.
edit: (bkz: fay hattının kırılması allah'ın iradesiyledir)
edit2 : ya amk bana yok adam hakan şükür ile alakalı twit atmış yok ceza almış fetöye yardım yataklıktan diye yazıp durmayın amk. adamın cezasını varsa almış çekmiş. adam senin fetö ile bağlantı var diye şimdiki zaman fiili ile suçluyor. sanki kendisine soruyu fetö sorduruyormuş gibi kafanız mı güzel! bu memlekette işine gelmeyeni terörist ilan eden onların maşası diye linç ettiren bir parti genel başkanına sahip zaten ikincisine hiç gerek yok. ayrıca adam koca salona hakaret ediyor insanlara bağırıyor çağırıyor. siz halen adam haklı bak dosyası varmış önceden ceza almış diyor. o fetö soruşturmaları bağımsız yargı tarafından yapılsaydı görürdünüz kimler kimler ceza alıyor kimler almıyor.