Sık geçen başlıklar

abdnkckylvc 3

ekşi profili
altında "adriano'nun neden barcelona'da tutunamadığını" filan okuduğumuz nadide bir başlık.

dün adriona olmasa ağzımızdan girip dübürümüzden çıkardı o napoli ey benim beşiktaşlı kardeşim. senin takımın barcelona değil ve bu maçta takımın en iyilerinden birisiydi, nefis oynadı adam. şu maça biz ismail ile çıkmış olsaydık, o napoli kanatları omuriliğini bükerdi zavallının. çok şanslıyız ki yaşına rağmen atletik ve muazzam bir pozisyon bilgisi var adriano'nun.
bir peco 206 sahibi olarak bu arabanın adını verenlere katıldığım anket.

çok az yakar doğrudur ama akla hayale gelmeyecek arızalarla hayatı anlamlandırır. çocuğuma yapmadığım masrafı kendisine yapmışımdır. gerçi helali hoş olsun, o da artık bizim evladımız sayılır, amk.