altında "adriano'nun neden barcelona'da tutunamadığını" filan okuduğumuz nadide bir başlık.
dün adriona olmasa ağzımızdan girip dübürümüzden çıkardı o napoli ey benim beşiktaşlı kardeşim. senin takımın barcelona değil ve bu maçta takımın en iyilerinden birisiydi, nefis oynadı adam. şu maça biz ismail ile çıkmış olsaydık, o napoli kanatları omuriliğini bükerdi zavallının. çok şanslıyız ki yaşına rağmen atletik ve muazzam bir pozisyon bilgisi var adriano'nun.
03.11.2016 · 45. sıra
abdnkckylvc
09:22 ~ 09:23