Sık geçen başlıklar
limitsiz karakter iceren nick 5
ekşi profilitrajikomik olay. şahane, asıl sorumlular hariç herkesi suçlamaya devam, gerçekten bravo. bu halkı hükümetler elleriyle programlayıp üreterek robot gibi meydana salsa bu kadar olurdu anca.
futbol, ana akım medya, çomar parti mitingleri
merhabalar. bu konuyu ekşi duyuru'ya yazmayı planlamıştım ama burdan daha çok kişiye ulaşabileceğimi düşündüm. burdur'un tefenni ilçesine yaklaşık 10 km mesafede en son 4 gün önce görülmüş, sahipli olduğu düşünülen ve açlıktan ölmek üzere olan bir köpek kayıptır. en son yakınlardaki bir çeşme civarında 2 tane fotoğrafı çekilmiş.
1
2
bu da 4 gün önce hakkında atılmış tweet.
yalnız tweette belirtilen korkuteli bilgisi yanlıştır, daha sonrasında tefenni yakınlarında görüldüğü haberi alınmış. bu arada fotoğrafları kimin çektiği bilinmiyor.
belediye ve jandarmayla konuşulmuş, civardaki köylülere telefon numarası bırakılmış fakat hala köpek bulunamamış. hayvan derneklerinden de ses seda çıkmamış.
o civarda olan veya yakınlarında tanıdığı olan birileri yardımcı olabilirse gerçekten çok iyi olur. umarım sağ bulunabilir.
iletişim için canoduman_@hotmail.com adresine veya burdan bana mesaj yoluyla ulaşabilirsiniz.
1
2
bu da 4 gün önce hakkında atılmış tweet.
yalnız tweette belirtilen korkuteli bilgisi yanlıştır, daha sonrasında tefenni yakınlarında görüldüğü haberi alınmış. bu arada fotoğrafları kimin çektiği bilinmiyor.
belediye ve jandarmayla konuşulmuş, civardaki köylülere telefon numarası bırakılmış fakat hala köpek bulunamamış. hayvan derneklerinden de ses seda çıkmamış.
o civarda olan veya yakınlarında tanıdığı olan birileri yardımcı olabilirse gerçekten çok iyi olur. umarım sağ bulunabilir.
iletişim için canoduman_@hotmail.com adresine veya burdan bana mesaj yoluyla ulaşabilirsiniz.
benim için en efsane olan dizinin filmi, oğlum bir kanalla anlaşın tekrar çekin şu diziyi ya, ne kadar plazalı, sahte aşklı, zengin piçli dizi varsa alayının götüne dubai towers girsin ben bu adamları görmek istiyorum artık tvde. çıktığı hafta sinemada izleyeceğim inşallah. süper film.