Sık geçen başlıklar

nato'dan ayrılma referandumu 2

ekşi'de gör
natodan çıksak arabistan gibi abd bizi korusun diye haraç ödemek zorunda kalırız.petrolümüz de olmadığı için mal gibi ortada kalırız.bu arada bizi korumak dediğim de kendisinden korumak için(abd nin bizzat kendisinden)
hukuken mümkün olmayandır. anayasa, halkoylamasını sadece anayasa değişiklikleri için öngörmüştür